Re: Making of Dйgйnйration


[Конференция] [Ответы и комментарии] [Написать ответ]


Отправлено Igor, 78.26.128.249, 16:41:39 22/08/2008
в ответ на: Making of Dйgйnйration, отправлено Amelie, спб, 02:13:55 22/08/2008:

 
супер спасибо
 
 
очень инетерсно где именно была испольовано дублержа. да помойму визуально нигде. Кадр номер 7 это доказывает что тело Милен. а используют дублершу по разным другим теническим аспектам. Смешно когда люди начинают разглаголивать хотя бы на эту тему не зная ничего об этом. Вот статейка одна для чего именно нужны дублеры в случае этого клипа хотя бы
 
 
 
 
Wikipedia
 
 
A stand-in in film and television is a person who substitutes for the actor before filming, for technical purposes such as lighting.
 
 
Stand-ins are helpful in the initial processes of production. Lighting setup can be a slow and tedious process; during this time the actor will often be somewhere else. Stand-ins allow the director of photography to light the set, the camera department to light and focus scenes. The director will often ask stand-ins to deliver the scene dialogue ("lines") and walk through ("blocking") the scenes to be filmed. In this way, a good stand-in can help speed up the day's production and is a necessary and valuable cast member on a film.
 
 
Stand-ins are distinguished from body doubles, who replace actors on camera from behind, in makeup, or during dangerous stunts. Stand-ins do not appear on camera. However, on some productions the jobs of stand-in and double may be done by the same person.
 
 
Stand-ins do not necessarily look like the actor, but they must be the same skin tone, hair color, height and build as the actor so that the lighting in a scene will be set up correctly. For example, if the lighting is set up with a stand-in shorter than an actor, the actor might end up having his head in relative darkness.

Отправлено с IP-адреса 195.138.80.49


Ответы и комментарии:


[Конференция] [Начало] [Написать ответ] [Предыдущее сообщение] [Следующее сообщение]